MarComm
Media
Content
Know-How
Updates
Keresés
Minden rovat
Content
Know-How
MarComm
Media
Updates
Összes
Ma
Tegnap
Elmúlt 7 nap
Elmúlt 30 nap
Keresés
szeptember 26., 13:00
Így vélekednek a szakértők a tartalomgyártók díjátadójáról
A Creator Awards zsűritagjait kérdeztük arról, miért fontos elismerni az influenszerek munkáját.
szeptember 30., 14:30
Alapjaiban írhatja át a TikTok hirdetéseket ez a fontos újítás
A közösségi oldal tavaly óta jelenít meg hirdetéseket is a keresési találatok között, de eddig csak automatizált kampányokat lehetett futtatni rajta.
szeptember 26., 10:24
Creator Awards zsűri - Galéria
szeptember 25., 06:46
Dr. Aczél Petra: "Az MI nem olyasvalami, amiről mindent tudunk"
Dr. Aczél Petrát, a MOME kommunikáció- és médiatudomány-professzorát kérdeztük arról, hogy milyen jövőt tartogathat a kommunikáció területén az MI.
szeptember 23., 14:00
Miért nosztalgiázik annyit a Z-generáció?
A Z-generáció megváltoztatta a nosztalgiát: a fiatalok szívesebben néznek a múltba, mint a jövőbe?
szeptember 21., 06:46
AI-táncok, macskák és pénzügyek: ezek a legfrissebb videótrendek
A Tubular Labs jelentése szerint a macskák még mindig uralják az internetet.
szeptember 20., 15:00
Varga Gábor Zoltán: Az iparág jövője szorosan összefonódik az új generációk bevonásával
A MAKSZ alelnöke mesélt a szervezet gondozásában érkező Agency People of the Year versenyről.
szeptember 19., 07:06
Jönnek a digitális klónok: áldás vagy átok?
Előnyei és hátrányai is lehetnek a digitális ikrekként is emlegetett klónoknak.
szeptember 16., 10:45
Idén is díjazzák a legjobb tartalomgyártókat - érkezik a Creator Awards
A tavalyi gála sikerét követően idén ősszel ismét az influenszereké a főszerep.
szeptember 13., 10:16
A TikTok már az ünnepekre készülve ad marketingtanácsokat
A platform adatai hasznos betekintést nyújtanak azoknak, akik szeretnék kihasználni az ősszel kezdődő ajándékbeszerzési boomot.
szeptember 12., 10:00
Új, „kevésbé zavaró“ hirdetéstípussal kísérleteznek a streamingplatformok
A szolgáltatók szeretnék felturbózni a hirdetésmegjelenéseket, a technológiai megvalósításáért pedig már el is indult a verseny.
szeptember 10., 20:18
A kisbolygó-vadászattól a AI-generálta cikkekig - mi mindenre jó a mesterséges intelligencia?
Az AI Summit 2024 második napja is rendkívül érdekes és tanulságos programokkal várta az érdeklődőket.
szeptember 9., 18:30
Kibervédelem, vállalati AI, ChatGPT, mesterséges művészet - így zajlott az AI Summit 2024 első napja
A régió legnagyobb mesterséges intelligencia eseményének első napja esősen, de hatalmas érdeklődéssel övezve zajlott.
szeptember 9., 13:37
Ha jó jövőt akarunk, jó kérdéseket kell feltennünk
Dr. Frederik G. Pferdt, a Google egykori és első innovációs főevangelistája az AI Summiton tartott előadást.
szeptember 7., 07:30
Így kelt bennünk félelmet a Temu, és játszik a hormonjainkkal a TikTok
szeptember 4., 06:45
Alaposan felforgathatja a digitális reklámpiacot a Google elleni per eredménye
Azzal vádolják a céget, hogy jogellenesen monopolizálja a hirdetéskiszolgálók, az ad exchange platformok és a hirdetési felületek hálózatának piacát.
szeptember 2., 06:45
Mi következhet abból, ha vállalati marketingjátszótérré válik a Roblox?
A platform azzal a céllal született, hogy a gyerekek kipróbálhassák a játékfejlesztést.
augusztus 30., 06:45
Nők a reklámokban - még mindig van hová fejlődni
Átalakultak a nemi szerepek és néhány sztereotípiától is elbúcsúzhatunk, de van, ami nem változik.
augusztus 27., 14:30
Ezért nem mindegy, milyen platformon futnak a videóhirdetések
A felhasználók által generált tartalmak nem minden esetben biztosítanak megfelelő környezetet a reklámok számára.
augusztus 26., 09:00
Búcsú a zombitermékektől, üdv a tehetségserpáknak: elkészült a Brandfestival 2024-es trendanalízise
A polikrízis korszakába léptünk, de szerencsére számtalan eszköz segíthet megbirkózni a válsággal.
/
2